Thursday 13 February 2020

Penafian Tuntutan Ahli Bebas HERBALIFE Malaysia




Assalamualaikum.. Hi semua.. Salam Herbalife
Untuk Makluman Semua..Disertakan jenis-jenis tuntutan dan penafian di dalam blog ini :

1) Kesemua gambar testimoni atau keberkesanan produk -

"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

2) Kesemua gambar gaya hidup atau pendapatan -

"Pendapatan tertakluk kepada individu digambarkan dan bukan purata"

3) Kesemua imej-imej produk Herbalife -

"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"

~ Ahli Bebas Herbalife Malaysia ~

Saya nak cantik kurus, tips untuk turunkan berat badan, saya nak muda, ramping bergaya, saya nak cantik, pengedar herbalife putrajaya, pengedar herbalife bangi, pengedar herbalife melaka, saya nak cantik menawan, kurus bergaya dihari raya, cara kurus dengan cepat, nak kurus sihat, fat to fit, kurus untuk kawen, kurus nak berumahtangga, kurus untuk suami, kurus untuk jadi artis, kurus herbalife, diet sihat herbalife, jom kurus bersama saya, diet atkins

No comments:

Post a Comment